بررسی محتوای کتب درسی کنونی آموزش زبان انگلیسی به کارگرفته شده در موسسات زبان ایران
نیازسنجی دانشآموزان پیشدانشگاهی از نقطهنظر معلمها و محتوای کتابهای درسی آنها
بررسی مقابلهای مقالات فارسی و انگلیسی دانشجویان بر اساس مدل تولمین: بررسی اثر روش ژانر
اثر نوشتن بر روی یادگیری و یادآوری از متن
مقایسه و ارزیابی بیرونی، درونی کتابهای زبان دبیرستان با کتابهای new interchange
تاثیر پادکست بر یادگیری واژگان و انگیزش زبانآموزان متوسطه ایرانی
تاثیر توجه وآگاهی بر یادگیری جملات شرطی زبان آموزان ایرانی
بررسی مقایسهای تاثیر خواندن نقادانه و آموزش واژگان بصورت مستقیم بر یادگیری و یادآوری واژگان
بررسی نوع آموزش و سطح سواد خواندن دانشآموزان آسیبدیده شنوایی پایه ابتدایی شهر شیراز
تاثیر امتحانات رشته مترجمی دانشگاه پیام نور بر روش تدریس در این دانشگاه
تاثیرات مختلف توضیح ریشهشناختی و حفظ طوطیوار بر یادگیری اصطلاحات در زبانآموزان سطح متوسط ایرانی
تاثیر بازخورد شفاهی متاخر در مقابل غیرمتاخر بر روی مهارت نوشتاری زبانآموزان سطح متوسطه ایرانی
صورخیال در کتب ادبیاتفارسی متوسطه
تأثیر خط زیر مطلبکشیدن و یادداشتبرداری در خواندن و درک مطلب
نقد و بررسی ادبیات پایداری در کتابهای دورهی راهنمایی و متوسطه
مقایسه تاثیر انشاءنویسی آزاد و هدایتشده بر صحت نوشتار فراگیران زبان دوم
رابطهی بین تفکر نقادانه و خواندن و درک مفاهیم زبانآموزان ایرانی
رابطه بین سه متغیر: خودکارآمدی، سطح اضطراب و موفقیت تحصیلی دانشجویان زبان عمومی دانشگاههای ایران
بررسی تاثیر پیچیده بودن تکلیف بر پیچیدگی نحوی، در روایتنویسی زبانآموزان ایرانی
نقد و بررسی متون و شیوههای آموزش زبان و ادبیات فارسی به خارجیان
تاثیر سرعت مطالب شنیداری بر میزان درک مطلب شنونده
Unterrichtsplan eine untersuchung der deutschen literarischen prosatexte
تاثیر فعالیتهای شنیداری کارمحور بر روی خودکارامدی و بهبود درک شنیداری زبانآموزان سطح متوسط ایرانی
بررسی جایگاه و کاربرد زبانهای فارسی و کردی در شهرستان شیروان چرداول
تاثیر نگارش دو نفری بر روانی، درستی و پیچیدگی نوشتار زبانآموزان ایرانی سطح پیشرفته
تاثیر فراگیری گروهی بر توانایی گفتاری زبانآموزان در مقطع پیشمتوسطه
تاثیر فرمول (cfg) بر آزمونهای لغت چهارگزینهای و بله/ خیر
تاثیر مقایسهای تمرین خودارزیابی و مهارتهای تفکر نقادانه بر توانایی نوشتاری زبانآموزان آلمانی
عناصر بلاغی در تحلیل استشهاد: بررسی پایاننامههای کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی در دانشگاه گیلان
تاثیر ایجاد آگاهی از نشانههای کلامی محذوف بر تکوین مدل ذهنی از متن
آموزش زبان فارسی به زبان انگلیسی نرمافزار چند رسانهای(Multimedia)